Indmeldelse

Ønsker du at indmelde dig eller dit barn i AGF Fodbold, skal du vælge årgangen herunder, som du/dit barn spiller på, og følge anvisningen.

Vær opmærksom på, at når det gælder ungdomseliteholdene U10-U19, kan indmeldelse kun kan ske efter forudgående aftale med det respektive holds cheftræner.

Automatisk opkrævning:
I AGF benytter vi automatisk kontingentopkrævning, hvilket betyder, at du ved indmeldelsen
modtager en mail med et link, hvor du skal tilmelde et betalingskort.

Herefter trækkes kontingentet automatisk på dette kort, indtil du melder dig (eller dit barn) ud af AGF.

Du kan ændre det tilmeldte kort på mit.dbu.dk. Log ind på din profil, og vælg "Mine oplysninger" og derefter "Mine abonnementer" i menuen til venstre. Klik derefter på "Tilknyt andet kort"

Hvis dit kort udløber, vent da blot på en opkrævning fra klubben, og indtast så oplysningerne fra dit nye kort. Så kører det automatisk igen.

Hvis det er muligt, må du meget gerne bruge Dankort eller VisaDankort, da det har de laveste omkostninger for AGF.

Spillercertifikat:
Såfremt du (eller dit barn) indenfor de sidste par sæsoner har spillet for en anden klub, er det vigtigt, at du i formularen angiver, hvilken klub du/dit barn senest har være medlem af. Hvis ikke du udfylder dette, får vi ikke spillercertifikatet, og du/dit barn kan i så fald ikke spille turneringskampe i AGF.

Indmeldelse sker i øvrigt i henhold til AGF’s vedtægter.

Vær opmærksom på, at de angivne kontingentsatser for aktive fodboldspillere er halvårlige. Der skal altså betales kontingent to gange årligt.

Kontingentsatserne for passive medlemmer og AGF Veteraner er helårlige.

BEMÆRK! At der i kontingentsatserne skelnes mellem hold i AGF Talent (U10-U19) og hold i AGF 1880

UNGDOM 1880

UNGDOM TALENT